Thursday, June 16, 2011

ANTING-ANTING COMEL

Anting2 bukan la perkara asing untuk 
seorang wanita...
banyak wanita gemar mengumpul @ buat koleksi anting-anting
termasuk la COUSIN aynie...hihi...
tapi hari nie aynie nak share anting-anting yang aynie rasa
agak COMEL + UNIQ...hihihihi...

jom kita zZAaaaZZZZ~~~


~kategori benda~






~kategori makanan~








paling unik anting-anting yang nie...=)

perggHhh~~ xperlu poket seluar / handbag la kalau mcm nie hahaha

sekian saya entry kali nie
daaa....=)

ASSALAMUALAIKUM

sumber: pacek GOOGLE

9 comments:

NM02 said...

aiyak.... yg last tu caiyok la... hehehehe

Nur Liyana said...

hahahhha...tgk makanan.lapar la..haha

mamaz said...

cute n kreatif kan?tapi yang last tu paling praktikal la,huhu....

niesasukasuki said...

haa kmk suka yg pensel ya,kemetot alu jk upa ny hahaa :)

sha my heart said...

order anting2 yg last tu.. boleh sangkut hp. tak perlu nak terlupa letak hp mana.. hihi~

cuba bygkan mcmna klu hp besar mcm SE Experia.. wahaha~

mizzCloudy said...

comel nye anting-anting tu... macam nak mkn je..

Jer ... said...

aiyak . hp pun leh wat subang ka ? huhu

Arpiiz said...

haha, dah jadi macam keychain pulak..^^

NUR AYNIE said...

nmo: yg last tu aynie xsggp nk buat hihihi

liyana: lapar kan..hihi..mknan mini..

mamaz: praktikal sgt2...sampai x sggup nak buat hihihi

niesa: cumelkan2..hihhi..mun time exam xda pensel leh k antin2 ya haha

kak sha: nak order leh2..nanti sye tlg buat kat kak sha k..hihih

miz cloudy: mkn je..hihihihi

jerza: leh jer kalo nak hahahaa

arpizz: 2 in 1 tu hahhaa