Monday, March 14, 2011

SIAPA DIA???

hai~!!
korang kenal tak maria elena??

kenal x??

kenal x???

hihii...

sjer jer...aynie baru je memolow beliau....
but my roomate..suke gilewwwww...g singgh
blog beliau nie...hihihi...
so aynie pun nak join sekaki setangan la kan...

hahahha...

sejak 2 menjak nie aynie tgk dah ramai org
pakai selendang gune style nie..

*video ni di culik dr makcik youtube...



hihi...

aynie pun nak cube gak la nanti hihi..
*sesuai ker??

ok...da....

nak tido dh...

bubui...=)

3 comments:

KiD said...

tak berapa kenal lagi laa... hehhe

BLADE EDGE said...

salam aynie...

kat blog lain pun ada jugak tertgk pasal video tutorial hijab n shawls ni..

peristiwa tsunami sblm ni pun dah byk ragut nyawa. kalo baca dlm hadis2 sahih berkenaan akhir zaman, mmg ada disebut byk berlakunya bencana alam/malapetaka. semakin dekat dgn akhir zaman, semakin byklah bencana ni akan berlaku..antara kita sedar dgn tidak jer...

NUR AYNIE said...

kid: g la jenguk2 belog beliau...hihih...tu aynie dh sediakan link hihi

blade: a'a bk yg cter pasal tutorial shawl nie...=)...btol2 peristiwa tu mmg menakutkan..huhuh