Tuesday, November 15, 2011

SERAM??

ASSALAMUALAIKUM

dah tido ker?? aynie tak dapat tido nie
walaupun Mr.Bam2 dah suruh tido tadi...hahah

sori ye..i just can't sleep..=)
so untuk buang masa aynie tengok la ape2 citer kat Youtube nie ha..
tadi kat facebook ada salah sorang kawan bagi tau dia tengok cerita
AL-HIJAB

so aynie pon search la..nie pon otw tggu loading so far
still fine jalan citer tak tau la later kan..hihi

so nak tau citer ni pasal ape? 
bace kat sini k...


giler kan tengok citer seram time awal pagi..=)

=)bubye(=

5 comments:

AmyZana said...

oh
al-hijab dah klua kat utube yeah? nak tgk tp tak nak tgk :D

NUR AYNIE said...

tgk la tgk la...xtakut sgt pn hahah~`

afiqazizan said...

Belum habis tengok lagi filem al-hijab ni..baru2 ni sempat tengok separuh je kat tv..hihi.

sha my heart said...

Baca kat entri macam Aini cakap seram tapi bila kat komen kata tak seram?

*blur =P

NUR AYNIE said...

afiqazizan: jom tgk! hihi`

kak sha: seram2 tu seram tp xde la seram melampau hahah~~ sbb tu kate xseram sgt hahahah~~