Monday, April 25, 2011

i love PUCCA

aynie nak share gambar cartoon PUCCA
aynie dah jadi PEMINAT PUCCA~~
hihihi...

pucca

comel~

cute~


dah la dia suke kejar lelaki yang dia suke
tanpa rase malu plak tu hahah~~
obses betol...

GARU


lalala~manje


muahh


hihi~sampai kat tandas pon ade dia


anak PUCCA??

nie plak kek yang ade PUCCA
nmpk DELICIOUS..=)









comel kan cake nyer..
nak buat kek mcm nie la time birthday nanti hihi~


sumber: google


14 comments:

blognizamlah said...

comel...suke jugak catoon nie....^^

Arpiiz said...

dulu minat juga tengok kartun pucca ni..^^

~$AKURA M!AKA~ said...

pucca comey..nak kek yang no.2 tu..hehe ^^V

NUR AYNIE said...

nizam: sye double2 suka..

arpizz: dulu jer??

sakura: ambik2 hihihi`

dean said...

katon pe nih..xbest2

Azzah said...

comel yang kat kek tu..

Misz Jenny said...

aiyooo!
obses...obses..

haha

shua . said...

comeyyy . kek nampak dsedapp je . hee

Elih Japahar said...

Hye Pucca mt malam...jgn kejar sy dah haha :P

NUR AYNIE said...

dean: eyh xtau ker?? besh3x...

azzah: comel kan..=)

jenny: hihihi~~ dier mmg obses

shua: jom kiter pakat beli dan makan hahah

elih: dia xkan kejar awak punyer dier dah ade GARU hihihihi

Far8 budak baik said...

hahaha samapi ke tandas pun dy ikot..
dasyat betol

misz sheyla said...

syian garu asyik kene lari dr pucca...hahahaha suke gak kartun ni...hikhikhik....best gile..comel

budak kampung said...

pompuan suke pucca is normal...if me yang suke pucca???hek3...jadi ape haha

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...

sblm ni ada gak tgk kat tv citer katun ni..best jugak lawak dia..blh layan...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE